LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

keskiviikko 5. heinäkuuta 2017

KAUNIS AKILEA JA PÄIVÄNLILJA KUKKIVAT KOTIPIHASSA SEKÄ SINILEHTOMALVA

Työt on taas alkaneet ja loma takana ! Ei kyllä yhtään harmittanut kun kelitkin niin huonoja .Täytyy sanoa että kukatkin kehittyvät ruukuissa ja penkeissä kuin hidastetussa filmissä.Sade ja tuuli vielä riepottelee niin lopputulos ei kovin hyvä.
 Muutaman kukkijan sentään kuvasin,kun kävin penkkejä kurkistamassa.Ruusuissa siis jaloruusuissa on jonkin verran härmää,joka on kyllä tosi huono juttu.
TÄMÄ ON LUONNOSSA TOSI ISO KUKKAINEN JA KORKEAKSI KASVAVA


NÄITÄ AKILEITA ON MINULLA PALJON ERI LAJEJA JA VÄREJÄ,MUTTA TÄMÄ ON KYLLÄ MINUN SUOSIKKI.

NÄMÄ OLEN KASVATTANUT ITSE SIEMENISTÄ JA TÄNÄ VUONNA OVAT KYLLÄ MAHTAVASSA JA ISOSSA KUKASSA.KORKEUTTAKIN ON JA OLEN JOUTUNUT TUKEMAAN KUN TUULI JA SADE MEINAA KAATAA KAIKKI.


PÄIVÄNLILJAT JO HIEMAN LOETTAMASSA KUKINTAANSA.OVAT TÄSSÄ PENKISSÄ HIEMAN AHTAALLA KUN KIINANKÄRHÖ MEINAA VÄKISIN AINA KIETOUTUA NÄIDEN YMPÄRILLE.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti