LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

sunnuntai 31. toukokuuta 2015

KAUNIIT JA VANHAT TULPPAANIT KUKASSA!!

Nämä vanhat tulppaanit ovat hienosti elpyneet,sillä ne ovat ainakin 15 vuotta vanhoja.Välillä jo luulin että ovat kadonneet.Värit ovat tosi kauniit,moniväriset ja isot kukat ja kuvan kukissa ei montaa sipulia ole.Paikka on hyvä,sillä maa on hieman viertävä ja salaojitettu perennapenkki.
ILLAN HÄMYSSÄ KUVATTU,JOLLOIN KUKAT JO MENNEET SUPULLE.


KOMEASTI KUKAT AUKI JA MUUTAMA TUMMEMPI SÄVY MYÖS KUKISSA.

KUVASSA NÄKYY TAKANA YKSI TULPPAANI,JOKA KUKKI TÄNÄVUONNA TAATANKURJENMIEKKOJEN KESKELLÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti