LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

lauantai 12. syyskuuta 2015

ONNEA 60 V.....HEHKUVIN SYKSYN VÄREIN KORISTE PÖYTÄÄN!!!

ONNEA TÄNÄÄN JUHLIAAN VIETTÄVÄLLE TYÖTOVERILLENI...
                                   60 V.TULI MITTARIIN..VIETÄ IKIMUISTOINEN JUHLA !!!

Päivänsankari pyysi josko tekisin juhlapöytään asetelman,ja toive oli syksyiset sävyt kera marjojen.Sain palan pöytäliinakangasta ja servetin,joten oli helppo valita värit.Kun oli kuitenkin näin suuri juhlapäivä,halusin kuitenkin ruusuja yhdeksi kukaksi,koska onhan ruusu kukkien aatelia ja tekee juhlan tuntua.
 Tein asetelman korkeaan maljaa,että näkyy kauaksi myös kodin muihin tiloihin.KLIKKAA KUVAA,NÄET TARKEMMIN!!!
LÄHIKUVASSA NÄET ,ERILAISIA MARJAOKSIA,SYKSYSEN SÄVYISIÄ ERILAISIA LEHTIÄ..

RUUSUT,KAHTA VÄRIÄ OKSANEILIKKAA..


LUOSTARINRUUSUN KILLUKAT,ARONIAN JA LUMIMARJAPENSAAN MARJAT.VADELMAN JA PIONIN LEHDETYM...

TÄSSÄ NÄKYY VÄRIMAAILMA,JONKA POHJALTA KUKAT VALITSIN.

SISÄLLÄ KUVATTU...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti