LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

lauantai 15. helmikuuta 2014

KLASSINEN KIMPPU MORSIAMMELLE

Pitkäaikainen työtoveri meni tänään naimisiin ,ihana asia sillä hänelle sen onnen suon täydestä sydämestä.Annoimme työporukan kanssa lahjaksi morsiuskimpun ja vieheen...toki myös lahjakortinkin.Toiveita ei ollut,vain hääpuku jonka näin aikasemmin.Sen pohjalta mietin värin ja tyylin.Puku oli lyhyt ja luonnonvalkoinen ja selkeälinjainen.
 Koristelin myös koko juhlatilan ja myös siinä minulla oli vapaat kädet.Paikka oli nätti ja ei liian iso joka myös kuvista näkyy.Juhlat oli pienehköt ,joten ei mitään massiivisia koristuksia.Halusin tilasta lämminhenkisen ja sävyltään morsiuskimppuun sointuvan.Kuvista näkyy vähän miten tilat on koristeltu,joskin kamerasta loppui patterit enkä pystynyt kaikkea kuvaamaan.Osa kuvista myös epätarkkoja...harmi!!!
MUSTA PITSI JA HELMET KORISTAA KIMPPUA....

PÄÄLTÄ KUVATTU..AFRIKANTÄHDYKE,KOTIMAISET RUUSUT ..ERIKOINEN VÄRI!!!

VÄRIT HIEMAN MUUTTUI KUVATESSA,LUONNOSSA LILAAN TAITTUVA LILJA??

KORKEASSA LASIMALJASSA EUSTOMA,LILJA,NEILIKKA JA MORSIUSHARSO KERA LISUKEVIHREIDEN.HARMI KUN EI LILJAT KERINNEET KAIKKI AVAUTUA VAIKKA KOKO VIIKKO NIITÄ PIDETTIIN LÄMPÖISESSÄ.

ISO TILAKORISTE...MAALATUT OKSAT JA KUKAT SUPPILOISSA JA TEHOTEENA VALONAUHAA.KORKEUS N.1 METRI

VÄRIT TULEVAT TÄSSÄ HYVIN ESILLE.

LILAT MALJAKOT,JOIHIN TEIN PIENIÄ KIMPPUJA JA SIDOIN NE ERIVÄRISILLÄ NAUHOILLA TUIKKUIHIN SOPIVIKSI

TUIKUISSA KORISTEKIVEÄ SÄVYTETTYNÄ LIINOIHIN


MORSIUSPARIN PÖYTÄÄN TEIN HILLITYN KORISTEEN,KOSKA SIIHEN TULEE MYÖS TIETENKIN MORSIUSKIMPPU.KYNTTILÄT SAMAA SÄVYÄ KIMPUN KANSSA.

TÄMÄ ON ESIINTYMISLAVAN EDESSÄ JOKA NÄKYY HETI KUN OVESTA TULLAAN JUHLATILAAN.VIERESSÄ MOLEMMILLA PUOLILLA OLI RIVI LASIPURKEISTA TEHTYJÄ KYNTTILÄKORISTEITA.

SURKEA KUVA!!!!HARMI SILLÄ OLIVAT TOSI SÖPÖJÄ!NÄMÄ OVAT VANHOJA ILVES SÄILYTYSPURKKEJA.LAITOIN KORISTEKIVEÄ JA ISON KYNTTILÄN SISÄLLE JA SUUAUKKOON IHANAA PITSIÄ RUSETILLE,JOKA SAMAA VÄRIÄ KYNTTILÄN KANSSA.

TILA OLI OSITTAIN KAHDESSA TASOSSA,SIKSI LAITOIN PÖYTIIN HIEMAN KORKEAMMAT KUKKAKIMPUT.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti