LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

sunnuntai 1. syyskuuta 2013

UPEA KYNTTILÄLYHTY PENTIK-STYLEÄ LAHJAKSI

Lupasin käydä lomallani Ylöjärvellä,jossa asuu pitkäaikainen ystäväni.Olen ennenkin kertonut ,kun olen laittanut aapo-nöffiä kuosiin.Nyt oli tarkoitus vähän kohentaa perennapenkkejä,joita saimmekin hyvin tehtyä.Ensi keväänä lupasin,että kunnostamme koko penkin alusta asti.Siellä oli upea köynnöshortensia,josta sain monta oksaa jotka menivät maata pitkin.Istutin kolmeen eri paikkaan...toivottavasti lähtevät.!!Myös hopeatäpläpeipin rönsyjä sain jotka myös jo istutin.
 Ystäväni antoi minulle lahjaksi aivan upean ANU PENTIKIN suunnitteleman ison kynttiläkoristeen.Sopii minun olkkariin loistavasti ja turvallinen kun tuo meitin amos huiskii hännällään pitkin pöytiä.
 Sain myös kaksi mahtavaa viherkasvia,kissukset oli tosi isoja ja hyvin kasvaneita.Toivottavasti viihtyvät minun hoidossani.!!!

EIKÖ OLEKKIN UPEA.....vielä lahjapaketissa

NÄITÄ SAIN KAKSI KPL....KOMEITA JA ISOJA!!!!

TÄMÄN KIMPUN VEIN TULIAISIKSI ....YLÖJÄRVELLE

KIVAT VÄRIT...näitä minulla piisaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti