LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

torstai 23. heinäkuuta 2015

VANHAPOIKA YLLÄTTÄÄ....VIHDOIN ALKAA KUKKIMAAN!!!

Olen tosi iloinen,kun n.15 vuoden hoito ja uurastus vihdoin palkitaan!!!Tämän vanhanpojan olen saanut sellaisena peukalonpään kokoisena pienenä alkuna.Olen joka vuosi hoitanut näin:Kesät auringossa ja lannoittanut ja kastellut normaalisti.Ruukun olen vaihtanut kahdesti.Talvet loka-maaliskuu olen pitänyt viileällä verannalla valoisassa ja kastellut kerran kuussa vähäsen.Nyt on tulossa ainakin yksi kukka,mutta on kyllä mielestäni enemmänkin näkösällä.Katsotaan nyt millainen kukka tulee.Harmikseni se kasvaa ihan vinoon,vaikka pari vuotta sitten kun vaihdoin ruukun,istutin mielestäni suoraan.KLIKKAA KUVAA,NÄET TARKEMMIN!!!
OIKEASSA REUNASSA NÄKYY NUPPU JA YMPÄRILLÄ PULLEITA SILMUJA JOISTA MYÖS TULEE KUKKIA...


TÄSTÄ KUVASTA NÄKEE ,MITEN KAIKKI KAKTUSVANHUKSET HIEMAN KALLELLAAN!!!OIKEALLA OVAT NE SIEMENISTÄ KASVATTAMANI KAKTUKSET,IKÄÄ JO 33 VUOTTA!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti