LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

perjantai 26. heinäkuuta 2013

SUURIA KUKKIA JA REHEVIÄ LEHTIÄ

Taas on vierähtänyt pitkän aikaa,kun olen viimeksi kerinnyt tätä blogia päivittämään.En ymmärrä mihin se aika hukkuu....???Tarvisi saada vuorokauteen vähän lisää tunteja,niin ehkä sitten ..kentien kerkiäisin enemmän.No,tässä pieni kiertokäynti puutarhassa,kun kuvailin taas kummajaisia ja muuta mukavaa.Klikkaamalla kuvaa näät kaikki vähän isompana.Jatkan huomenna taas,sillä kuvia kyllä piisaa ja asiaa.
KUKINTO JO NÄKYVISSÄ...NARSISSITUPAKKA


PETUNIA..YKSI TAIMI,KAKSI TUOKSUVAA VÄRIÄ JA TAKANA VALKOINEN CALLA

KYLLÄ KASVAA KOMEASTI SUKLAAKOSMOS JA TUOKSUU

KELLOKÖYNNÖS KASVAA KOMEASTI

KUKKII AIVAN PIAN...NUPUT JO NÄKYY

JÄTTILÄINEN..DAALIA

RUUSUANGERVOT KUKASSA ETELÄRINTEESSÄ

VALTAVAT KUKAT MALOPISSA

KUIN ISO KUKKAKIMPPU..MYSKIMALVA


VIIMEVUOTINEN GLADIOLUS..MAHTAVA KUKKA JAVÄRI JA MYÖS TOINEN KUKKAVANA TULOSSA

LÄHIKUVA



VANHAT SIEMENET OLI KELTAISIA JA PUNAORANSSEJA?NYT TÄMÄN VÄRISIÄ

JÄNNÄN VÄRISIÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti