LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

torstai 25. heinäkuuta 2013

JÄTTILÄINEN JA UUSI TUTTAVUUS

Laitanpa taas muutaman kuvan ,toinen on taas uusi väri liljoissa ja ukonhattu joka kasvaa pohjoisen puolella ruusujen kanssa.
 Lilja on sellainen,jonka olen istuttanut jo 20v.sitten,niitä istutin silloin paljon ja kerroinkin jo aiemmin niistä.Tämä väri on kyllä ekakertaa kukassa.???vaihtaakohan ne väriä vai onko minulla muistikatkos tällä kohtaa??No,sama tuo komean ja erikoisen värinen kyllä on ja tervetullut minun seuraani.
 Ukonhattuja  on minulla kyllä enemmän eteläpuolella ,mutta tässä penkissä on neljässä kohta ruusujen kaverina.Tämä yksilö on kyllä kooltaan jättiläinen,sillä se on melkein minun mittainen.Se kasvaa joka vuosi ja ei kyllä saa aurinkoa kuin hetken aamulla ja illan ruskan.
AIKAS PUSKA

TÄNÄÄN KUVATTU...KUKKII JO ,MUTTA EPÄTARKKA KUVA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti