LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

lauantai 21. elokuuta 2010

Kerron ensin tämän kukan tarinaa.Olen kasvattanut
tämän pienestä lehden palasesta.En nyt ole ihan varma onko tämä yönkuningatar vai joku lehtikaktus laji.Kukka muistuttaa kyllä suuresti jo minulla muita kukkivia lehtikaktuksia.Olen odottanut jo 7 vuotta tätä ihmettä,että alkaisi kuk-kimaan.Olen kokeillut kaikki konstit mutta on vaan
kasvanut kokoa joka onkin jo aikasmoinen.Huomasin pariviikkoa sitten että voi
hyvänen aika sentään!!!Kukannuppu oli ilmestynyt.Ilmeisesti lämmin kesä on innoittanut,sillä uusia nuppuja on jo ilmestynyt.
Menin toissailtana nukkumaan yläkertaan,jossa minulla on kukkia aikas tavalla.Kello oli jo yli 23 ja kun avasin oven ...huh sentään ,ajattelin et onko mun uusi hajuveteni hajonnut??Katselin hieman ympärilleni ja huomasin et Wau sentään mikä kukka!!!Halkasija ainakin 15cm ja pituutta vielä enemmän.Eikun kuvia ottamaan joka suunnalta mut harmi kun tuoksua ei saanut pulloon varastoitua.Valokuva ei tuo sitä kauneutta esille mitä kukan sisällä oli.Kukka ei kestänyt kuin päivän eli se puoltaisi ajatusta että kyseessä on yönkuningatar.No ei sillä merkitystä mikä on mut kärsivällisyys palkittiin.

1 kommentti: