LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

keskiviikko 13. marraskuuta 2013

HEHKUVAN PUNAISET RUUSUT KIMPUSSA!!!

Nyt on isänpäivät juhlittu ja arki koittanut.Olen kyllä ollut hieman kiireinen jälleen ja tämä päivittäminen on ollut hidasta.Osansa varmaan tekee nämä synkät ja pimeät ilmat!!!!Iltaisin olen ollut tosi väsynyt ja nuokkunut lepotuolissa....tai paremminkin kuorsannut!!!On sitä jotain saatu aikaiseksikin,joista taas laittelin blogiin kuvia.Onneksi pihatyöt on nyt tehty ja voi ne unohtaa kevääseen asti.Nyt katseen voi suunnata pikkuhiljaa kohti JOULUA...IHANAA...saa taas puuhastella kaikenlaista ja stressata kunnolla lahjojen kanssa.
 Nyt minulla on paljon kukkajuttuja viikonlopuksi,joten uusia kuvia on luvassa pian kun olen saanut valmiiksi.
 Mukavaa viikonloppua kaikille lukijoille,on nimittäin luvassa upeat kelit ,ainakin jos on säätietoihin luottaminen.Kipin kapin ulkoilemaan,minä ainakin aion ulkoilla.
klikkaa kuvaa.....näät isompana.

kultaiset langat kera ruusujen


LAHJAN SAAJALLE MENOSSA...
oikein kaipaa happea kun on joutunut olemaan sisällä niin paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti