LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

maanantai 14. lokakuuta 2013

KUKKIEN RUNSAUTTA..SYKLAAMI JA LEHTIKAKTUS

Oli ihan pakko ottaa taas kuvat näistä minun kukkasista.Lehtikaktus on minun emokasvin poikanen,joka on pari vuotta vanha.Tämä kukki jo alkukesästä ja on ollut koko kesän etelän puoleisella ikkunalla.Olen lannoittanut jonkin verran ja pitänyt tasaisen kosteana.Yllätyin kyllä täysin kun alkoi nyt uudestaan kukkimaan,ja näin isoja ja mahtavia kukkia..UPEITA JA NÄYTTÄVIÄ!!!
 Syklaami on jo ollut aiemmin minulla esittelyssä ,mutta kyllä oli otettava vielä kuva tästä yksilöstä.Aloitti kukinnan toukokuussa ja on ollut ulkona koko kesän pohjoisella terassilla.Toin sisälle toissa viikolla kun luvattiin pakkasia ettei palellu.Nyt on keittiön ikkunalla ja kukkii aivan valtavasti.Eli kohta puolitoista vuotta tämä on minua ilahduttanut ja voinut hyvin.Ostin kyllä jo lisää näitä syyssyklaameja,aika näyttää pärjäävätkö minun hoidossa saman lailla.


EIKÖ OLEKKIN UPEITA KUKKIA....OIKEAT SYKSYN VÄRILÄIKÄT

TÄSSÄ VIELÄ NUPULLA

KUKKIEN RUNSAUTTA...KISUKIN SAI RUSETIN KAULAAN!!

VERONIKA ON SYYSKUKKA...YRITÄN TALVETTAA ETEISESSÄ,JOSKO KUKKISI ENSI KESÄNÄ??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti