LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Loma alkoi ja 15 lämmintä ja piha heräsi kevääseen!!!!

Nyt se sitten alkoi,josta jo aiemmin hehkutin....Loma tietenkin.Kaksi viikkoa on aikaa tehdä vaikkas mitä.Tänään kun oli kerrassaan upea ilma,olin tietenkin koko päivän ulkona.
 Aluksin harjasin pari tuntia Amos nöffiäni ja sit pitkälle lenkille.Sit oli vuorossa koristepensaiden kevät parturointi ja risujen raahaaminen oksasilppurin luo kuivumista odottelemaan.
 Olin kyllä iloisesti yllättynyt, kun lähes kaikki lumet on sulaneet ,kuinka ahkera olen ollut syksyllä.!!!Ei ole paljon haravoitavaa,onneksi sillä ei kuulu mun lempipuuhiini.
 Perennapenkit sitten ovatkin hieman enemmän työtä vaativia,koska syksyllä jäi pahasti hommat kesken.Ilokseni kyllä huomasin,kuinka hyvin kaikki ovat talvehtineet ja kuinka paljon olin laittanut sipuleita syksyllä maahan,sillä nyt niitä nousee joka paikasta.
 Tulevien päivien työlistassa on muutaman nöffin pesu ja trimmaus ,oma mukaan lukien.Tykkään laittaa koiria ja meitin Amos lähtee kohta taas näyttelyyn,niin on poika laitettava timmiin kuntoon.
 Tässähän tätä pulinaa taas tuli  ja laitan muutaman krookuksen kuvan hieman malliksi miltä se kevät näyttää..
Ihana keltainen sisus valkoisessa krookuksessa

Oikein ihania keväisiä päiviä kaikille ja kirjoittelen taas mitä olen saanut aikaiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti