LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

torstai 19. syyskuuta 2019

HUONEKUUSI JA ATSALEA PÄÄSIVÄT SISÄLLE...

TÄMÄ HUONEKUUSI ON PARI VUOTTA MINULLA OLLUT JA KESÄT OLEN PITÄNYT ULKONA.

Nyt kyllä on niin rehevä ja isoksi kasvanut,että oli pakko istuttaa isoon altakasteluruukkuun.Toivotaan että vaihto onnistui ja pysyy hengissä.Ajakohta ei kyllä paras mahdollinen??
 Atsaleakin toin jo sisälle ja oli onni sillä viimeyönä oli 2 astetta pakkasta ja daaliatkin sai hallasta vaurioita.Kaktukset toin myös sisälle onneksi.
TOSI REHEVÄT OKSAT JA KASVUA TULEE KORKEUTEEN JA LEVEYTEEN.EI KYLLÄ TIEDÄ MIHIN TÄMÄKIN MAHTUU??



HYVIN VOI TÄMÄKIN ATSALEA,NUPPUJA ON PALJON VAIKKEI NIITÄ TÄSTÄ VIELÄ EROTAKKAAN.TÄMÄ SAA OLLA KUISTILLA POHJOISELLA IKKUNALLA JOKA ON SILLE OIVALLINEN PAIKKA.ODOTELLAAN NYT RAUHASSA,JOSKO JOULUKSI KUKKISI KUNNOLLA??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti