LUKIJALLE VINKKI

TUTUSTU MYÖS BLOGIARKISTOON,SIELLÄ JUTTUJA VUOSIEN VARRELTA.KUVIA KLIKKAAMALLA NÄET KUVAT SUUREMPANA.TOIVOTTAVASTI SAAT IDEOITA MYÖS ITSELLESI JA MINULLEKKIN VOIT KOMMENTOIDA JA JAKAA OMIA IDEOITASI.NAUTINNOLLISIA HETKIÄ BLOGINI PARISSA.KIVA KUN OLET LUKIJANI.

torstai 20. huhtikuuta 2017

PIKKUKUKKAINEN PERHOSORGIDEA ALKOI UUDESTAAN KUKKIMAAN.

SÖPÖ ORGIDEA INNOSTUI UUDESTAAN KUKKIMAAN ETELÄIKKUNALLA.

Minulla on paljon orgideoita ja ne alkavat yleensä näin alkukesästä kukkimaan.Nyt tämä söpöläinen availee ekoja kukkiaan.Monessa isommassakin on jo kukkavanat näkyvissä .Niitä on kiva katsella kun ne aloittavat kukinnan.Kastelen pimeän ajan aikas niukasti ja nyt kun valo ja lämpö lisääntyy olen aloittanut reilummin kastelemaan.Auringossa ihme kyllä tykkäävät olla ja suihkuttelen lehdistöjä aikas usein.Näin yritän saada sademetsän tunnelman niille sillä sieltähän ne ovat alkujaan tulleet ja jalostettu.
TÄMÄ ON KIVA SIITÄ ETTÄ KUKKAVANA ON LYHYT


PERHOSORGIDEA TÄMÄ VARMAAN ON KUKISTA PÄÄTELLEN,OLEN NIMITTÄIN HUKANNUT SEN NIMEN.TOINEN VANA JO HYVÄSSÄ KASVUSSA VASEMMASSA REUNASSA.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti